joi, ianuarie 14, 2016

Din ce fac supermarketurile produsele gata preparate


"Autoritatea Națională pentru Protecția consumatorului a găsit sute de kilograme de mâncare stricată la Cora Lujerului, din București. ANPC a amendat hipermarketul cu 20.000 de lei. În plus, a fost dispusă oprirea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor constatate.", scrie DIGI 24. Evident că Cora (cacofonie voită) a sărit de cur în sus că tra la... la... Nici nu trebuie să citesc știrea... știu că așa e ca am pățit-o. Nu la Cora. În alt supermarket. Am cumpărat mâncare necomestibilă.

       Toamna trecută eram cu niște prieteni la o bere. Din vorbă în vorbă discutam despre de unde și ce mâncare cumpărăm.
 - Noi mai trecem pe la AAAAAA supermarket și mai luăm de acolo un pui la rotisor, niște aripioare, o porție de varză, un orez cu ciuperci... Salată nu luăm niciodată că e acră. Am încercat de două ori de roșii și ne-am c^^^t pe noi.
- Să nu mai luați niciodată deja gătite de ei! Am o prietenă care lucrează la CCCCCCCCC și mi-a spus cum se fac produsele astea. Bagă la procesat ce este în apropierea expirării termenului de valabilitate.

      Am stat și m-am gândit... Știți că i-am dat dreptate? De ce un supermarket cu înșpe mii de produse alimentare să bage la procesat produse proaspete? Și ce să facă ku cele aflate în preajma expirării termenului de valabilitate? Să le doneze căminelor de bătrâni? (ca sa îi bage în pământ mai repede?) Sau să le vândă sub altă formă? Tu ce ai alege?

      Asta explică de ce puiul are gust de plastic, de ce peștele pare... ireal, de ce porcul pare vier spălat cu bicarbonat sau de ce sunculița pare opincă.

      Apropo de bicarbonat: în sectorul 3, pe strada Buhuși era un supermarket non-stop. Ajungeam seara acasă, în jur de ora 23, și treceam pe la Piți (așa o strigau prietenii pe vânzătoarea de noapte). Alegeam un produs. "Nu vă recomand!", spunea Piți. Am înteles de ce abia după ce am trecut o dată pe la 2 noaptea pe la magazin: când părea că nu mai sunt clienți scoteau produsele și le ștergeau cu bicarbonat. Ca să nu fie verzi.

      Așa că... mare grijă!

Niciun comentariu :

Publicitate